Pirater och julmust

En hemmakväll denna fredag, jobb imorgon sen julbord. Så för att orka de så får jag sällskap av piraterna blandat med idolerna på tv och lite julmust som smakar vatten. ICAs egna, köp inte den. Ett tips. Men  hur som helst. den är ju film på 5an. Har inte sett den så kan ju passa på nu i pausen på idol.

Vem tycker du ska åka ur Idol?

Personligen tycker jag ju Johan. Vet inte om jag nämnt de tidigare, men han är ju mitt i målbrottet och kan inte sjunga. Men Kevin gjorde ju otroligt bra ifrån sig i sitt första # idag. Det andra såg jag inte då jag satte mig ibilen och åkte från Carro som fyller 20 idag. GRATTIS!

Men jag börjar nästan fundera på om jag har sett svarta pärlans förbannelse eller vad den här nu heter. Känner igen en liten bit av de. Ja det återstår ju att se. Och är Jack sparrow en drogas alkoholpåverkad pirat? Kan ju tro de ibland! Är det första eller andra filmen som visas? Tror jag måste kolla upp det på cdon eller nått. För jag känner igen de ju mer jag kollar på den och jag vet at jag bara sett första filmen men har noll koll som vanligt på va filmerna heter.

Love

Kommentarer
Postat av: Jessica

Johan han kan VERKLIGEN INTE SJUNGA så det så=P

2008-11-29 @ 21:46:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0