ok.. jahaja

Fortfarande ingen aning vilken färg jag ska ha när ja färgar det. ÅNGEST!

Jessica, du har inte sagt nå på ett tag ju.. hur är det med dig?!
Jag tror det kommer lösa sig och bli bra, kanske inte känns så nu men tro mig!

Jaha, vad ska man skriva om en kall hemsk höst/vintereftermiddag. Hur less jag är på jobbet kanske? eller hur trött jag redan är på vintern och kylan fast den inte ens börjat? Ja säg till om det är något speciellt ni vill veta.
Nya bilen går bra. Kärleken går bra..hmm, något mer som kan vara intressant annat än att jag för 2 rader sen skrev att jag är less på jobbet. *tänker* Nej jag tror inte det finns så mycket mer intresant här just nu.
Bowling på fredag, sorry guys men jag ska bowla skiten ur er! HAHA..Lördag då?! Hmm jo då bär det av med en jädra fart eller inte haha till pappa och resten av dårara i Gävle.

Snart dags att åka till jobbet

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hej...Du är fin i rött men lika fin i brunt, hmm vet inte. Varför ska du alltid ställa så svåra frågor.. haha

Tack gumman att du bryr dig=)

2008-11-17 @ 16:58:46
Postat av: Kittys Erik

Syns snart:)

Lääängtar så:)

Kysser dig läänge:)

2008-11-17 @ 21:06:03
Postat av: mamma :)

vilka ska du spela mot då ;)

2008-11-18 @ 13:28:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0