Ok! Idolfajt i min blogg..

... Med Jessica. Nu du ska du få veta. Jag har flera på min sida som inte heller tycker att Johan kan sjunga och han åkte ut. Jag jublade, i tankarna iaf. Så de så. Mitt i målbrottet Jessica då kan man inte sjunga, btw så tror jag aldrig han kommer kunna de.

Men måste lägga till också att jag tycker om dig ändå Jessica HAHA....

Nu var jag hemma från jobb och julbord med ett huvud större än en fotboll. Någon söt tjej på tv i en film nu som jag inte vet vad det är för film.

Om mindre en vecka åker jag återigen ner till min kära Erik <3 Längtar.

Nu är de nästan natti natti och när jag vaknar så är det december och 1a advent.

<3

Kommentarer
Postat av: Kittys Erik

Ja snart syns vi igen<3 jag lääängtar efter dig så jag blir tokig ju!

Kyss på dig hjärtat:)

2008-11-30 @ 15:49:24
Postat av: Jessica

=D, Hoppas att Kevin vinner. Tycker och tror inte att johan kommer att kunna sjunga heller haha

2008-11-30 @ 22:09:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0