Mötte mig i dörren!

Vem mötte mig i dörren? Erik? Nja, i fredags. Men idag då? Tänk!!, JO ENSAMHETEN. Älskar ensamheten. Vad händer nu då? Berätta om du gör nå kul så kanske jag får en ide, någon annan än att ligga här och slöa i soffan. Fast ändå rätt skönt om man ska försöka skippa de där med rastlöshet och försöka njuta av de man gör! Även om det inte är någonting.

En härlig vecka har det varit. Erik har varit här och åkte dessvärre hem idag, men jag kommer snart till dig! Dagen har gått ändå rätt snabbt, Jobbade sen hem till Ariellé och hälsa på. Lillkillen hade blivit stor och den lilla underbara söta tjejen var ju för go. Men säg aldrig till en liten sak att han/hon kan få följa med även om dom är blyga eller inte. Kan sluta illa. Inte för jag har nå emot att ha barn hemma hos mig men går ju inge vidare nu när jag jobbar. Känns så skönt att träffa sina vänner så där, även om de inte varit så ofta. Saknar dom, Saknar dig med Jessica, du är en kanon bra vän. Vi måste träffas snart tycker ja!!

This weekend!
Jobb, julbord, julpynt. Om man ska sammanfatta den. Känns som de enda jag är sugen på är julpyntet, Jobbet och julbordet känns sådär. Eftersom julbordet är efter jobbet på lördagen kommer jag vara trött och bara vilja hem. Men men.

Onsdag, orkar jag vänta en vecka. Sjukgymnasten...Vette tusan!
Ha de
<3

Kommentarer
Postat av: Kittys Erik

Vad jag lääängtar tills nästa freda!! Kyssar:)

2008-11-26 @ 20:30:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0