Jag satsar på alla!!

Nu är det 2 av 4 eller 5 som kommterat att jag ska spela skiten ur dom på fredag. Gissa vilka som inte tror jag kommer vinna??
Hade Stefan sett det här hade han nog skrattat. Han brukar inte tro att jag kan slå han, men jag har fortfarande inte gett upp. Finns en liten micro chans. Vann ju i texas holdem nyåret 2005/2006. Så de så.
Iaf så undrar mamma vilka jag ska spela med..hmm.. trodde det var med er och Erik. Kanske har fel haha. Erik sa något igår om de på telefon. Får se hur många jag spelar skiten ur men jag satsar på ALLA ER!! :)

Torsdag är det dags för klippning. SKÖNT säger jag bara. Känner mig som en ... ?? hmm.. inte vet ja men det ser ju otroligt hemskt ut. Går inte att göra något med det längre. Jobbigt. Och en annan sak som är jobbig, är att hitta någon vinterjacka, men framsteg i år iaf. VINTERSKOR!
Det hände senast..... vet inte när de hände.! Så nu är det bara vinterjackan kvar. Lycka till, till mig själv! Kan ju behövas.
När det är ett måste hittar jag aldrig något, men är jag bara ute med någon annan som ska handla något så då ramlar ja ju natuligtvis på både det ena och det andra! Men thats me. Dom flesta är väl redan vana, och dom som icke är det lär bli.

BIlen blir snart som den ska, vilket jag kommer tycka är så skönt. Slippa gasa som en galning i varje korsning :P hehe
Jobb imorgon igen :( men sen kommer Erik.. Något positivt med det iaf.. :D Ska tänka på annat än jobbet nu så ha det bra
<3

Kommentarer
Postat av: Kittys Erik

Syns snart<3

Kyss på dig:)

2008-11-18 @ 21:27:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0