Hmm.. Haha.. aha.. ok!

Tror jag är med nu :) Känner mig trögare än trögast men snälla ni ha tålamod, tillslut ramlar poletten ner.
Jag sålde bilen igår. Och Jag ska köpa en ny bil, tror de svarade på din fråga Jessica =)

Som sagt. Finns inte mycket innanför pannbenet på mig. Åkte ner på stan idag med och trodde jag tappat bort bankkorten, men som låt på samma ställe i nästan samma byxficka som förra gången. Ett djupt andetag, orkar nog snart inte med mig själv, Blir nästan lite rädd. Vad händer med mig!? Förväntar mig inget svar från er eftersom jag själv inte ens har ett.
Köpte iaf en klänning som jag gått och kollat på ett bra tag nu. Kostade 199 kr från början då jag tänkte köpa den men blev inte så sen hamna den på rea och tänkt 99 kr de är den värd men den kändes så somrig så ja struntade i de och av en slump nu kostade den 49 kr. VEM KAN LÅTA BLI DÅ??????
Ett snyggt bälte till en annan klänning jag köpt och lite vin till helgen vart de.

Tåget på fredag går vid 16. Biljetterna är hämtade nu. Så nu är de 2 arbetsdagar kvar innan jag får åka från denna stad igen. Känns otroligt bra. Längtar så jag snart inte vet vart ja ska ta vägen hehe.. eller om de är för ja snart inte orkar med mig själv...hmm.. aja men jag längtar iaf tills jag kliver av tåget och får vara med Erik igen! Förhoppningsvis lyckats få lite mer ordning på mig själv.
Kan ju försöka börja redan nu! Wish me good luck!

(gick jätte bra, en toppen början. Lyckats med något på datan som jag inte vet hur jag får bort. Skriver över bokstäverna eller nått om ni fattar)
HJÄLP! HUR FÅR JA BORT DE??

<3

Kommentarer
Postat av: Jessica

Tryck på Insert som är över Delete. Tryck INTE på Dealete utan på INSERT

2008-11-05 @ 17:54:53
Postat av: Kittys Erik

Snaaaart syns vi:) lääängtar så mycke efter dig!!



Många kyssar över världens bästa Kitty:)

2008-11-05 @ 18:45:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0