Finns det något tjatigare?

Fastnade nu på  ett sånt här tjatigt ordprogram på tv. Måste ju veta vilket ord det är. Men det tar ju sån tid. Finns det något som är tjatigare än en timme med sånt här program?

Torsdag idag. Vilket betyder jobb. Mitt på dagen. Sen får jag ta mig hem återigen på cykeln som jag trodde jag parkerat för vintern. Men iaf hem och packa. För imorgon bitti går jag inte upp ännu tidigare än vad jag måste för att packa. Räcker med att åka till jobbet och slita innan tåget går vid 16. Mamma är orolig att jag inte tar mig därifrån sen när jag ska köra hem. Att jag kommer köra vilse och så. Men jag vet ju vart jag bor. Det är nog lugnt!

Dom har fortfarande inte kommit fram med vad det är för ord. Jag vart inte lite nyfiken. Så sätt fart!

Hur har ni det då? Har ni kommit på vad ni ska ge alla i julklapp?
Inte jag. Vet bara vad jag ska ge till en av alla. Förhoppningsvis kommer ja på något snart.
Måste starta om cellerna i hjärnan nu så kanske den här dagen går bättre än gårdagen och så kanske jag kommer på någon julklapp!

<3

Kommentarer
Postat av: Kittys Erik

Och jag vet vad jag ska ge dig:)

Syns snart:)

Älskar dig så:)

2008-11-06 @ 13:09:36
Postat av: mamma

okej hört annat hmmm

2008-11-08 @ 00:08:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0