Vem åker ut?

ur let´s dance. Nu är det snart utrustningsdags så jag får snart se.
Glad påsk på er och hoppas ni haft en bra långfredag. Min har varit bra, träffat hela familjen igen på mammas sida, full fart är det.
Spelat innebandy med lill killen i mormor och morfars garage. jätte kul.. inte, jag är inget innebandy fan men nu vet jag på vilken nivå jag ligger på om jag ska börja. Typ 5 åringarnas HAHA

Nu har det blivit lugnt på samtalen efter en utskällning, Tack madde för ditt söta inlägg. Glad påsk på dig också hoppas du får en kanon helg.

Jag är verkligen så trött, har inte tränat sen i söndags. tråkigt. jag vill. Men dom har ju så dåliga tider här nu under påsk. Och mina joggingturer har ju skitit sig. Igår hade jag tänkt att ut och springa med syrran och den lilla busan men då fick jag jobba hela dagen enda till stängning. Idag tänkte jag också och då var det minusgrader och mina lugnor är inte överlyckliga då så jag får knappt någon luft plus att jag får hosta och så. Det vart inget av de heller. Men en liten promenad nu ikväll med syrran och Melvin, Nästa hund syrran har nu. Haft anja sen i måndags och nu ska hon vara hundvakt åt mammas kusin som ska till USA...blä också.. varför fick inte jag följa med för.

Karl - Petter åkte. Det var nog rätt, nu är de två bra i final för karl-petter dansar inte JÄTTE bra :P haha
Nu vet jag så nu ska jag sova..Blir mer imorgon om jag är piggare. då händer det en massa..Bland annat hembakt pizza hos mamma =) så lycklig.. om hon lägger på mindre ost (kom ihåg de mamma)...
God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0