Irriterad till max

Vilken hemsk dag, ni har väl någon gång kännt er irriterad på allt och alla, speciellt alla. Så fort man pratar med en människa så blir man bara trött av irritation. Folk som inte lyssnar, folk som inte fattar, folk som bara är och allmänt korkade. Vem går in på en mataffär med 50 kr och nästan plockar en korg full med varor?! vet ni? Gör du då? Inte jag iallafall. Det finns dom som gör de. När de är så självklart att de blir mer än 50 kr. Jösses. Trött.

Kom hem för en och en halv timme sen och ska snart sova och iväg igen. Jag har knappt hunnit landa. Imorgon är det varorna jag drar mig för. Kommer inte kunna röra mig imorgon. Känner idag att jag är helt slut i ryggen. Ja ja, pengarna måste för att överleva.

Nu ska jag fortsätta få fram nått i angelica här, i vinter har hon och några kompisar täckt packa väskorna åka till arlanda och ta något flyg någonstans. Hmm för de blir billigare så. Nej de blir de inte. för jag är inte hundra på om dom säljer sista minuten i packet där, och då blir de inte så billigt. kanske biljetten men inte resten! Jösses igen alltså!

Ha de bra
godnatt

Kommentarer
Postat av: johanna

Vad tänker dom med egentligen??:)

2008-06-26 @ 11:26:22
URL: http://johaanaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0