Enkelbiljett till miami tack!

En rätt så seg lördagskväll men ändå skön.. sitter här i soffan framför tv:n där top 10 at 10 är på MTV. Funderar lite och känner mig ganska så nere i humöret, vet tyvärr inte varför, kan vara det här tråkiga vädret eller att det händer inget i denna tråkiga kommun.. vet inte vilket men vi kan gå gå på båda. Tänker tillbaks några veckor och dom kändes tunga, ungefär lika tunga som dom kommande veckorna känns när skolan sätter igång igen.

Jag sa nyss till en kompis att en enkelbiljett till maimi, Florida skulle vara toppen. Värme, värme och åter värme =) hur underbart skulle inte det vara. Men de är nog bara fortsätta drömma. Får åka Sverige runt istället för att hälsa på familj/släkt. Dom är ju snart utspridda i hela landet, väldigt kul faktiskt och mer blir de =)

Jag blir knäpp på tvättstugan under mig, den låter riktigt illa och för att inte tala om hur illa det låter när folk inte kan hålla emot den tunga dörren som också är under mig som går in till tvättstugen som nästan gör så tavlorna ramlar ner haha nej nu kanske jag överdrev en aning men det låter jätte illa när den smälls igen kl 7 på morgonen och man försöker sova.

Som sagt skolan på måndag igen, vet inte hur det känns men de ska bli kul att träffa klassen igen och ladda inför SHIE mässan. Det ska bli kul.. tror jag.. har aldrig varit och jobbat på en mässa men det visar sig. Vi får göra det kul annars :)

Adios

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0