Vad gör folket i landet?

Gör ni då?

Jag ligger i sängen med datan på magen. Kom nyss från jobbet, skulle vara trevlig och umgås nu efter en dags arbete och så säger dom att dom ska kolla på innebandy på tv4+. Jippi, älskar ju det så känns som en perfekt lördagssysselsättning. Vad gör man när den enda tvn i hemmet är upptagen. ingen är inne på msn som man kan fördriva tiden med. Mamma vill inte svara på mitt sms och jag vet inte vad jag ska äta.
Matchen har pågått i 16 minuter. alltså är de ca 40 min kvar + paus! Suck. Vart otroligt sugen på spicy hot men orka åka ner på stan. själv dessutom eftersom som dårarna säkert ska se på det där.

Nu ska jag försöka hitta något att fördriva tiden med. Även om jag inte orkar röra mig.

<3

Kommentarer
Postat av: Kittys Erik

Tyckte synd om dig då



Saknar dig så!!



kyssar<3

2008-12-15 @ 10:55:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0