Nu hajar jag..

Jessica du drev med mig när du sa att du tycker han sjunger bra.. haha du lyckades bra.

Sen upptäckte jag att jag skrev fel i förra inlägget. Första december är i dag inte igår. Men första advent igår och lite små pyntat är de hemma nu. Den nya fina ljusstaken jag köpte vart jätte fin och gardinerna i köket med även om det var ett riktigt projekt att få omtagen sitta kvar eftersom det var en sån hård vägg att jag inte kunde använda nål som jag hoppats.

Jobb ikväll och hela dagen imorgon sen är jag ledig en dag igen. Hoppas tiden går fort fram tills dess sen är de torsdag kvar sen fredag och helg i småland igen. Så nu har jag inte tid att skriva här. Måste kolla tågtider.

<3

Kommentarer
Postat av: Kittys Erik

Åhh vad jag längtar tills 5 i åtta när jag står på stationen o tar i mot dig!!

Kyssar<3

2008-12-01 @ 13:27:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0