En vecka kvar

Tills min 22 årsdag. Och 5 dagar tror ja de är till julafton.
Är ni nyfikna på vad ni får?
Ska jag erkänna en sak? DET ÄR JAG! Speciellt av vissa personer :D Men snart så.

Nu då!? Jag sitter här och kollar på ingenting på TV. Känner mig något seg och hängig men det går väl över sen. Varit hos mamma hela dagen, fixat med lite julklappar. Ville bara ha jul nu så alla får öppna de jag slagit in så fint, Jag vet det låter konstigt.

Sugen på någon omgång av guitar hero med någon kär hehe. Eller en bra film. Men alla syrrans filmer var ju i hallsta..typiskt.
Ska se om jag hittar något att kolla på.
<3

Kommentarer
Postat av: Kittys Erik

Ja jag vill öppna pakten!!:)

Vill vara hos dig:)

saknar dig så Älskar dig kyssar<3

2008-12-19 @ 22:36:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0